ການໂຄສະນາການໂຄສະນາ PPC

CTR ໃນ "Yandex. Direct" ແມ່ນຫຍັງ? ດັດຊະນີ CTR CTR

ພວກເຂົາເຈົ້າເວົ້າວ່າການໂຄສະນາທີ່ - ມັນເປັນທຸລະກິດ lucrative ຫຼາຍ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ຜູ້ເລີ່ມຈໍານວນຫຼາຍສາມາດໂຕ້ຖຽງກັບວ່າ. ງົບປະມານໂຄສະນາຂອງເຂົາເຈົ້າແມ່ນ fading ທັນທີ, bumping ເຂົ້າໄປໃນຮູບ strange: CTR. ມັນ turns ໃຫ້ເຫັນວ່າປັດໄຈທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດລວມເຂົ້າໃນຂັ້ນຕອນວິທີການຄິດໄລ່ຂອງ CPC. ໃຫ້ຂອງພະຍາຍາມເພື່ອເຂົ້າໃຈສິ່ງທີ່ CTR "Yandex. Direkt" ແລະວິທີການເຮັດໃຫ້ເພື່ອນມິດກັບເຂົາ. ບັນຫາດັ່ງກ່າວ, ອີງຕາມຊ່ຽວຊານ, ໃນທົ່ວໂລກ. ຄວາມເຂົ້າໃຈປັດໄຈນີ້ຈະຊ່ວຍປະຢັດຢ່າງຫຼາຍຂອງການເງິນກ່ຽວກັບຂະບວນການໂຄສະນາແລະເງິນເພີ່ມເຕີມ.

A ຄໍາບໍ່ຫຼາຍປານໃດກ່ຽວກັບ "Yandex. Direkt"

ອິນເຕີເນັດ - ເປັນເວທີທີ່ຫຼາຍທີ່ສຸດການໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນຫຼືການບໍລິການຂອງທ່ານ. ວ່າຈ້າງແຮງງານຫຼາຍໆບໍລິສັດ, ຜູ້ສ້າງໄດ້ຖືກຈໍາກັດອົງການຈັດຕັ້ງປະຕິສໍາພັນລະຫວ່າງຜູ້ທີ່ຕ້ອງການທີ່ຈະແຈ້ງດ້ວຍຕົນເອງກ່ຽວກັບ, ແລະຄຸ້ມຄອງລະບົບ, ທີ່ເປັນປະຊາຊົນຜູ້ທີ່ສະຫນອງເວັບໄຊຂອງຕົນເອງຂອງເຂົາເຈົ້າສໍາລັບການໂຄສະນາ.

ກາລະໂອກາດໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນທຸລະກິດນີ້ໃນເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນບໍລິສັດມີສ່ວນຮ່ວມໃນການສ້າງຂອງຊອຟແວພິເສດ. ທ່ານກໍາລັງຢູ່ສະເຫມີກໍາລັງປະເຊີນໃຫ້ເຂົາເຈົ້າໃນເວລາທີ່ຊອກຫາສໍາລັບຂໍ້ມູນຂ່າວສານໃດໆ.

"Yandex. Direct" ແມ່ນຫນຶ່ງໃນບໍລິສັດໂຄສະນາທີ່ສຸດໃນອິນເຕີເນັດລັດເຊຍພາສາ. ມັນແມ່ນໄດ້ຖືກຈັດຢູ່ໃນບົນພື້ນຖານຂອງບໍລິສັດທີ່ສ້າງເຄື່ອງມືຄົ້ນຫາ eponymous ໄດ້. "Yandex. Direct" ໃຫ້ລົງໂຄສະນາແລະເຈົ້າຂອງເວັບໄຊທ໌ (ຜູ້ດູແລເວັບ). ຫນ້າທໍາອິດໃຊ້ຈ່າຍເງິນໃນບາງສິ່ງບາງຢ່າງເພື່ອໃຫ້ຕົວເອງເປັນທີ່ຮູ້ຈັກ, ໃນຍຸກສຸດທ້າຍໄດ້ຮັບສ່ວນຂະຫນາດນ້ອຍຂອງພວກເຂົາສໍາລັບການສະຫນອງສະຖານທີ່ຂອງຕົນເອງຂອງເຂົາເຈົ້າ.

Servis, ຂອງເຂົາເຈົ້າມີຜົນຜູກພັນຕໍ່ກັນແລະກັນ, ແນ່ນອນ, ການຄຸ້ມຄອງຂະບວນການ. ເຂົາຈໍາເປັນຕ້ອງບໍາຮັກສາຄວາມສົມດູນລະຫວ່າງການໂຄສະນາແລະໃຫ້ຄລິກໃສ່ມັນ. ຖ້າບໍ່ດັ່ງນັ້ນ, ມັນຈະໄປກ່ຽວກັບການແລະໂຄສະນາແລະຄຸ້ມຄອງລະບົບໄດ້. ແລະນັກທ່ອງທ່ຽວມີຄວາມຮູ້ສຶກທີ່ບໍລິການຂອງເຂົາບໍ່ຄຸນນະພາບພຽງພໍແລະໄປເຄື່ອງມືຄົ້ນຫາອື່ນ. ອິນເຕີເນັດ - ບໍລິການແຂ່ງຂັນສູງ. ໃນປັດຈຸບັນທີ່ທ່ານເຂົ້າໃຈສິ່ງທີ່ຫົວຂໍ້ສໍາລັບການສົນທະນາໄດ້ຖືກປະກາດ, ທ່ານສາມາດຊອກຫາຫົວໃຈຂອງບັນຫາເລື່ອງການ. ດັ່ງນັ້ນ, ສິ່ງທີ່ເປັນ CTR "Yandex. Direct"?

ກົດລະບຽບ

ມັນຄວນຈະເຂົ້າໃຈວ່າປະຊາຊົນມີສ່ວນຮ່ວມໃນການໂຄສະນາຈໍານວນຫລາຍໄດ້. ພວກເຂົາເຈົ້ານໍາໃຊ້ປະໂຫຍກທີ່ສໍາຄັນດຽວກັນນັ້ນແຂ່ງຂັນກັບກັນແລະກັນ. ແລະເປັນຜູ້ຕັດສິນໄດ້ເຮັດ "Yandex. Direct". ການສຶກສາ, ການຈັດຕັ້ງບໍລິສັດ, ເຮັດໃຫ້ຂໍ້ມູນບາງຢ່າງກ່ຽວກັບມັນ, ແຕ່ບໍ່ພຽງພໍ.

ຈຸດປະສົງຂອງ "Yandex" The -. ໄດ້ຮັບຊັບສິນ ມັນສ້າງກົດລະບຽບທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ແຕ່ລະໂຄສະນາທີ່ຈະໃຫ້ຫຼາຍເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້. ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, ລາຄາເປັນ clique ໃນ "Yandex. Direct" ອາດມີຄວາມແຕກຕ່າງຈາກການໂຄສະນາທີ່ຄ້າຍຄືກັນ. "ກໍາມະການ" ບໍ່ໄດ້ຊອກຫາຢູ່ໃນວິທີການຫຼາຍທ່ານມີຄວາມມຸ່ງຫມັ້ນທີ່ຈະຈ່າຍ, ແລະການທົບທວນຄືນຂອງຜູ້ບໍລິໂພກໄດ້. ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນຫຼາຍທີ່ຈະປະຊາຊົນຂ້າມໂຄສະນາ.

ຖ້າຫາກວ່າທ່ານຈະເຂົ້າໃຈຈຸດນີ້, ຫຼັງຈາກນັ້ນສະ ສິ່ງທີ່ CTR ໃນ "Yandex. Direkt" ແລະເຮັດແນວໃດມັນມີຜົນກະທົບງົບປະມານ, ມັນຈະເປັນງ່າຍຂຶ້ນ. ອີກເທື່ອຫນຶ່ງ, ບໍລິສັດບໍ່ສໍາຄັນຫຼາຍປານໃດທີ່ທ່ານມີຄວາມເຕັມໃຈທີ່ຈະໃຫ້ມັນ, ຖ້າຫາກວ່າການໂຄສະນາໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂື້ນ ugly ຫຼືບໍ່ມີຄວາມສົນໃຈສາທາລະນະ. ມັນ seeks ທີ່ຈະໄດ້ຮັບຈາກແຕ່ລະຄົນພຽງເລັກນ້ອຍຫຼາຍ, ໃນຄວາມຮູ້ສຶກຂອງກິດຈະກໍາຂອງຕົນ.

CTR ໃນ "Yandex. Direkt" ແມ່ນຫຍັງ

ໃນສະຫນັບສະຫນູນດ້ານວິຊາການອະທິບາຍແນວຄວາມຄິດນີ້ແມ່ນສາມາດໃຫ້ໄດ້ຂ້ອນຂ້າງ. CTR (ໃຫ້ຄລິກໃສ່ໂດຍຜ່ານອັດຕາ) ແມ່ນຕົວຊີ້ວັດຂອງ CTR ປ້າຍໂຄສະນາຫຼືການໂຄສະນາ. ສູດການຄິດໄລ່ປະກອບມີສອງຕົວຊີ້ວັດ: ຈໍານວນຂອງຍອດຂາຍແລະຄວາມປະທັບໃຈໄດ້. CTR - ມັນເປັນສ່ວນບຸກຄົນລະຫວ່າງເຂົາເຈົ້າ. ນັ້ນຄືເພື່ອໃຫ້ໄດ້ຮັບມັນ, ທ່ານຈະຕ້ອງໃຫ້ຄລິກຫານດ້ວຍຄວາມປະທັບໃຈ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ບໍ່ແມ່ນທັງຫມົດງ່າຍດາຍດັ່ງນັ້ນ.

ຫນ້າທໍາອິດຂອງການທັງຫມົດ, "Yandex" ບໍ່ໄດ້ໃນທັນທີພິຈາລະນາຕົວເລກນີ້. ໃນເວລາທີ່ຕັດສິນໃຈທີ່ໂຄສະນາເຂົາໄດ້ສຸມໃສ່ທໍາອິດກ່ຽວກັບ CTR ຄາດຄະເນໄດ້. ແລະເປັນ "Yandex" ໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນ - ບໍ່ມີໃຜກໍ່ເຂົ້າໃຈ. ການສະຫນັບສະຫນູນເຕັກໂນໂລຊີດຽວກັນອະທິບາຍທີ່ໄດ້ສຸມໃສ່ກ່ຽວກັບປະສິດທິພາບໂດຍສະເລ່ຍຂອງ campaigns ໂຄສະນາທີ່ຄ້າຍຄືກັນ, ໂດຍຄໍານຶງເຖິງກໍາຂອງເວັບໄຊດັ່ງກ່າວ (ຖ້າມີ).

ທີ່ແທ້ຈິງ CTR ເລີ່ມຈະພິຈາລະນາພຽງແຕ່ຫຼັງຈາກຈໍານວນສະເພາະໃດຫນຶ່ງຂອງຄວາມປະທັບໃຈ. ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, ພວກເຂົາເຈົ້າຄວນຈະໄດ້ຮັບໃນປີ 2016 ໃຫ້ໄດ້ຢ່າງຫນ້ອຍ 400 ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຄລິກໃນ "Yandex. Direkt" ຂຶ້ນຢູ່ກັບຕົວຊີ້ວັດນີ້. ການຂະຫນາດນ້ອຍ, ລາຄາແພງຫຼາຍມັນຈະໂຄສະນາ.

ຫນ່ວຍໂຄສະນາຮຽງລໍາດັບຕາມເຫດຜົນ

ໃຫ້ເບິ່ງຢູ່ໃນຕົວຢ່າງທີ່ສະແດງໃຫ້ເຫັນເປັນວິທີອັດຕາ CTR - CTR. ທ່ານແລະຂ້າພະເຈົ້າແມ່ນມີສອງຂອງໂຄສະນາ. ຫນຶ່ງແມ່ນມຸ່ງຫມັ້ນທີ່ຈະຈ່າຍ 20 rubles. ສໍາລັບການດໍາເນີນການຂອງລູກຄ້າທຸກ, ຄັ້ງທີສອງຮູ້ສຶກເສຍໃຈສໍາລັບກອງທຶນເຫຼົ່ານີ້. ພຣະອົງໄດ້ກ່າວລາຄາຂອງ 10 ຫນ້າ.

campaigns ຂອງເຂົາເຈົ້າດໍາເນີນການສໍາລັບການໃນຂະນະທີ່ເປັນ. ດັ່ງນັ້ນ, "Yandex" ໄດ້ເຫັນທໍາອິດຫນຶ່ງຮ້ອຍປະທັບໃຈທີ່ໄດ້ຮັບ 5 ກົດ. CTR ຂອງພຣະອົງ - 5%. ການໂຄສະນາທີ່ສອງໄດ້ໃຊ້ເວລາຍ້ອນເຫດນັ້ນດີຂຶ້ນກວ່າຫຼາຍ. ເຂົາສໍາລັບການດຽວກັນຮ້ອຍຄວາມປະທັບໃຈທີ່ໄດ້ຮັບ CTR - 15%. ເຮັດໄດ້ດີ!

ແລະວ່າໃນເວລາດຽວກັນໄດ້ຮັບ Yandex? ຈາກຄັ້ງທໍາອິດ: 20X5 = 100R. ຄັ້ງທີສອງ: 10x15 = 150R. ມັນແມ່ນຜູ້ທີ່ມີກໍາໄລ? ມັນເປັນທີ່ຈະແຈ້ງກັບໃຜເພາະວ່າການໂຄສະນາສະແດງໃຫ້ເຫັນຈໍານວນດຽວກັນຂອງທີ່ໃຊ້ເວລາ. ແຕ່ມີຂອງເສດຖະກິດ, ແຕ່ຂະຫຍັນຫມັ່ນພຽນໂຄສະນາ, "Yandex" ໄດ້ຮັບເງິນຫຼາຍ. ດັ່ງນັ້ນ, ຫົວທີ່ຈະ fool ທັງຫຼາຍຈະບໍ່ມີ, ໃຫ້ບູລິມະສິດ workaholic ນີ້. ແລະເປັນເງິນເປັນ -. ເປັນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕ່ໍາຕໍ່ການຄລິກ

ມັນພຽງແຕ່ມີຜົນກະທົບງົບປະມານ CTR?

ລົງໂຄສະນາຢູ່ສະເຫມີພະຍາຍາມທີ່ຈະປັບຕົວເຂົ້າກັບການ "Yandex. Direct". ການສຶກສາສໍາລັບຜູ້ທີ່ຕ້ອງການເລີ່ມຕົ້ນທຸລະກິດຂອງຕົນເອງຂອງເຂົາເຈົ້າໄດ້ຖືກປັບປຸງ. ເພື່ອບັນລຸຜົນໄດ້, ແລະບໍ່ໃຫ້ໄຫມ້, ທ່ານຈະຕ້ອງມີຄວາມສົນໃຈໃນຜະລິດຕະພັນໃຫມ່, ສຶກສາປະສົບການຂອງຄົນອື່ນ. ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, ໃຊ້ເວລາບາງກ່ອນຫນ້ານີ້ມັນໄດ້ກາຍເປັນທີ່ຈະແຈ້ງວ່າ "Yandex" ໄດ້ຕອບສະຫນອງຕໍ່ຂະບວນການທັງຫມົດ, ແລະບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນປ້າຍໂຄສະນາແຍກຕ່າງຫາກ. ມັນວິເຄາະວິຖີພິຖັນຊ່ຽວຊານເກັບກໍາຂໍ້ມູນຄໍາ, ຍ້ອນວ່າເຂົາເຈົ້າໄດ້ຖືກນໍາໃຊ້ໃນເວລາທີ່ການສ້າງການໂຄສະນາ.

ໃນນອກຈາກນັ້ນ, "Yandex" ເກັບກໍາຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບຊື່ໂດເມນແຕ່ລະຄົນ. ຖ້າຫາກວ່າມັນແມ່ນບໍ່ເອື້ອອໍານວຍ, ເຮົາກ່າວເຖິງ 'ເວັບໄຊ karma. " ມັນມີຜົນກະທົບຜົນໄດ້ຮັບການຊອກຫາ, ເພາະສະນັ້ນ, ເຮັດໃຫ້ລາຄາຂອງຄລິກໄດ້. ຮຽນຮູ້ໂດຍສະເພາະ, ບໍ່ວ່າຈະມີບາງສິ່ງບາງຢ່າງລົບກ່ຽວກັບເວັບໄຊຂອງທ່ານ, ທ່ານສາມາດເຮັດໄດ້ພຽງແຕ່ວິທີການທົດລອງໄດ້. ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ສ້າງສອງໂຄສະນາທີ່ນໍາໄປສູ່ການທີ່ຢູ່ທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ສໍາລັບລາຄາ, ການບໍລິການທີ່ສະເຫນີຈະເຫັນກັບສິ່ງທີ່ເຂົາໄດ້ທັດສະນະຄະດີກວ່າ.

ວິທີການເພີ່ມທະວີການ CTR?

ຜູ້ຊ່ຽວຊານມີຫຼາຍຂອງຄວາມຄິດເຫັນກ່ຽວກັບບັນຫານີ້. ສ່ວນໃຫຍ່ຂອງເຂົາເຈົ້າມີແນວໂນ້ມທີ່ຈະຄິດວ່າທ່ານຄວນຈະເຮັດວຽກໂດຍຜ່ານການໂຄສະນາ. ເພື່ອເລີ່ມຕົ້ນການເກັບກໍາຂໍ້ຄຶດທີ່ເປັນໄປໄດ້ທັງຫມົດ. ຄຸນນະພາບຂອງເຂົາເຈົ້າ "Yandex" ຕ້ອງວິເຄາະໃນເວລາທີ່ການກວດສອບຂະບວນການຂອງທ່ານ. ການທີ່ດີກວ່າຄໍາໃນ, ຕ່ໍາລາຄາໄດ້. ຜູ້ຊ່ຽວຊານດ້ານນີ້ໄດ້ພົບເຫັນຢູ່ໃນການປະຕິບັດ.

ສະຖານທີ່ທີສອງໃນການປັບປຸງ CTR ທີ່ໃຊ້ເວລາໂຄສະນາຕົນເອງ. ຂໍ້ກໍານົດທີ່ສໍາຄັນທີ່ຈະເປັນຫົວຂໍ້ແລະຂໍ້ຄວາມ. ມັນຕ້ອງໄດ້ຮັບການຍົກມາໃນເວລາທີ່ທ່ານສ້າງຂະບວນການ. "Yandex" ເຂົ້າໃຈຜູ້ສະບັບນີ້ເປັນຄວາມປາຖະຫນາທີ່ຈະໂຄສະນາກ່ຽວກັບການປະກົດຕົວຄືກັນອ້ອຍຕ້ອຍຂອງຄໍາ. ນີ້ eliminates ການພິເສດ, ຄວາມປະທັບໃຈບໍ່ເປົ້າຫມາຍ. ເພາະສະນັ້ນ, ມັນບໍ່ໄດ້ຫຼຸດຜ່ອນ CTR ໄດ້.

ຢຸດຄໍາ

ມີການທໍາງານຂອງການບໍລິການທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານເພື່ອບໍ່ສະແດງໂຄສະນາໃນການສອບຖາມສະເພາະແມ່ນ. ເຂົາເຈົ້າໄດ້ຖືກເອີ້ນວ່າ "ຢຸດຄໍາ". ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, ທ່ານຕ້ອງການທີ່ຈະໂຄສະນາການເຄືອບ. ແນ່ນອນວ່າ, ການຮ້ອງຂໍທັງຫມົດທີ່ມີຄໍານີ້ຕ້ອງຄິດໄລ່ແລະຮັບຮອງເອົາ. ໃນເວລາທີ່ທ່ານມີປະໂຫຍກຄໍາ, ອ່ານໃຫ້ເຂົາເຈົ້າລະມັດລະວັງ. ມີແນ່ໃຈວ່າຈະເປັນ "ປາຊະນິດຫນຶ່ງພາຍໃຕ້ເປືອກຫຸ້ມນອກຂົນ" ແລະຫຼາຍກວ່າ. ການຮ້ອງຂໍດັ່ງກ່າວຖ້າຫາກວ່າພວກເຂົາເຈົ້າຍັງບໍ່ໄດ້ປະກາດຫ້າມ, ຈະຫຼຸດລົງຄະແນນຂອງພວກເຮົາ, udorozhat ແຄມເປນທັງຫມົດ. ຫມາຍຄວາມວ່າ, ໃນເວລາທີ່ການສ້າງການໂຄສະນາແມ່ນສໍາຄັນທີ່ສຸດທີ່ຈະເຮັດວຽກອອກປະໂຫຍກທີ່ສໍາຄັນ.

ການຄັດເລືອກການສົນທະນາ

ນອກຈາກນີ້ຈຸດເຊື່ອມຕໍ່ທີ່ສໍາຄັນ. "Yandex" ໄດ້ສຸມໃສ່ການປະໂຫຍກທີ່ສໍາຄັນ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ທຸກຄົນບໍ່ຜູ້ທີ່ຂຽນຄໍາຂໍມີເງິນຫຼືຄວາມສາມາດໃນການຊື້ສິນຄ້າຫຼືການບໍລິການຄໍາສັ່ງ. ສ່ວນຫນຶ່ງຂອງການສົນທະນານີ້ຄວນຈະຖືກຕັດອອກ. ສໍາລັບສະຖານທີ່ນີ້ມີອາຍຸ, ສະຖານທີ່ຕັ້ງພູມສາດ. ທ່ານບໍ່ຈໍາເປັນຕ້ອງປະຊາຊົນຈາກ Magadan ເບິ່ງການໂຄສະນາສໍາລັບການຂາຍດອກໄມ້ໃນ Yalta ໄດ້? ພວກເຂົາຈະບໍ່ໃຊ້ເງິນກ່ຽວກັບພວກເຂົາເປັນໄປໄດ້ຂອງຂອງປະຊາຊົນເຫຼົ່ານີ້ບໍ່ມີ. ເນື່ອງຈາກວ່າມັນອີກເທື່ອຫນຶ່ງຄວນເບິ່ງຢ່າງໃກ້ຊິດຢູ່ທີ່ທ່ານສະເຫນີບໍລິການຂອງທ່ານ. ເຮັດຮູບຄົນຂອງຜູ້ຊື້ອາດຈະເປັນການແລະຄູ່ມືເປັນ. ຫຼັງຈາກນັ້ນ "Yandex" ຈະໃຫ້ທ່ານເປັນທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ CTR, ແຕ່ຂະບວນການຕົວມັນເອງ - ມີລາຍໄດ້ທີ່ຮ້າຍແຮງ. ໂຊກດີ!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 lo.delachieve.com. Theme powered by WordPress.